Nu tar vi helg!

...Men eftersom det faktiskt trots allt bara är torsdag, så tänker jag ha en duktig-dag. Jag ska göra en massa sådana där tråkiga hemgrejer, som att tvätta och laga mat... Också ska jag träna. Och plocka bort några stygn på en kompis (fast det ska visserligen bli himla roligt!). Är sjukt sugen på en långpromenad också, kylan verkar ju ha insett att den har hamnat fel..!

Igår hade vi en väldigt lång dag i skolan med meningslösa case-diskussioner. För att väga upp för den alldeles för seriösa dagen, så kollade vi på tecknade Disney-filmer hela kvällen. Himla nice! Det var några år sedan man såg Snövit och de sju dvärgarna måste jag säga... (Inte så konstigt visserligen, det är verkligen en av de sämre Disney-filmerna. Tacka vet jag Den lilla sjöjungfrun och Aladdin - där snackar vi mästerverk!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0