En väldigt kort och olycklig garderobsstädning.

Jag fick för mig (efter att mamma ringde och påpekade att jag måste flytta om ungefär en månad) att jag skulle rensa garderoben, slänga en massa kläder som bara ligger och skräpar (och kläder som man använder fast man verkligen inte borde). Jag tänkte vara logisk och börja uppifrån och jobba mig neråt. Vilket resulterade i att jag över garderoben hittade en kasse full med gamla vhs-filmer i stil med Fucking Åmål och Sorority Boys. Varför?! Jag äger inte ens en video. Det slog mig efter att ha gjort detta makabra fynd ovanpå gardroben, var kommer man då att hitta i garderoben..? Denna tanke ledde till att jag blev akut jättetrött och fick gå och lägga mig på sängen och äta vindruvor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0