Nästa steg blir sommarklänningen! Typ.

Idag åkte jädrar i att vårjackan fram! Och mössan fick stanna hemma i sällskap med vinterstövlarna. Okej, det blåste lite (eller en hel del faktiskt) ute, men solen sken och det var flera plusgrader, så det kändes helt rätt! Och nu när jag äntligen har fått plocka fram min älskade skinnjacka, så vägrar jag ta på mig vinterjacka förrän december! (Fast om det skulle bli apkall vinter i typ oktober (igen!), så kan jag nog tänka mig att överväga en varmare jacka... Eller en flytt till varmare breddgrader.)

Kommentarer
Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

Jag tror att om alla petar undan sina vinterkläder så kan vi hetsa fram våren.



Är du med?

2011-03-27 @ 11:51:15
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0