På plats

Jag har nu precis flyttat in i den lilla ettan som jag hyr i andrahand under sommaren. Det första jag reagerade över var att sängen saknade madrass. Fick panikköpa en på Jysk, inte en chans att jag tänker sova på en madrasslös säng i tre månader..!  Nästa sak som kändes ganska jobbigt var "köket". Det är bara ett litet pentry, men det skulle i alla fall vara utrustat med alla nödvändigheter. Jag är van vid fjuttiga små pentryn, så det gör mig inte så mycket. Däremot kändes det sjukt jobbigt när det blev dags att laga mat och jag insåg att det "utrustade köket" varken hade kökskniv, konservöppnare eller dricksglas och bara en hyfsad gryta. Hur fan lagar människan mat?! Det är en sabla tur att läget på lägenheten är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0