2011 - ett stort år!

"Det här är året då allting händer" har jag och Katta konstaterat. Och det är faktiskt sant. Eller ja, inte allting kanske, det hade ju varit jobbigt - men en hel del! Jag fyller 25 i år (twenty-fucking-five!), tar examen och flyttar från studentlivet i Lund. Har fått sommarjobb, som eventuellt kan leda vidare till förlängning. Detta innebär en flytt till en ny stad med nya bekantskaper (och en jävla massa vilsenhet..! Måste köpa en karta.) och man kommer bli tvungen att säga hejdå till lundavännerna. Herregud, vilket år det här kommer att bli! Sorgligt, spännande, läskigt, roligt i en fantastisk mix! Det kommer bli bra. Ingen panik här inte. Jag är kolugn. Det är jag och Gandhi liksom.



GAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0