Torsdag=helg

Helg! Madde kände sig risig idag, så vi bestämde oss för att ta långhelg från c-uppsatsen. Vilket passar mig utmärkt (man tackar ju inte nej till en helt oförtjänt ledig helg)! Dessutom jobbar vi så sinnessjukt bra ihop, att vi har tid att ta lite tid off.:-) Fast nu vet jag inte riktigt vad jag ska fördriva kvällen med... Funderade på träning, men det är halv storm ute, så den där cykelturen till Gerda känns sådär lockande. Katta tyckte att jag skulle kolla på nån golftävling på tv med henne. Eh.. Pass på den. Så - what to do?

Imorgon ska jag i alla fall till Halmstad och skriva kontrakt på en lägenhet, som jag ska hyra över sommaren. Halmstad under sommaren=nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0