Lite sol hade suttit fint

Denna veckan har gått galet fort! Jag kan inte fatta att det redan är helg, så himla skönt! Egentligen skulle jag shoppat med Katta idag, men det känns inte så lockande i den här vedervädiga blåsten och de sporadiska regnskurarna. Alltså sköt vi fram shoppingen till söndag, och nu har jag helt plötsöigt inga planer alls för idag...

Imorgon ska jag hem till Småland och fira min söte brorsons ettårsdag. Det blir dock bara en runda över dagen, jag har egentligen inte tid att åka från Lund såhär i maj, man vill ju inte riskera att missa något skoj..! Jag kommer inte tillbaka förrän på kvällen och än så länge är den rätt diffus, men det lutar åt fest med klassen och Penthousepremiär på nation. Men man får väl se... Det är ju det där med att planera...;)


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, jätteskönt med helg =)

2010-05-07 @ 19:53:54
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0