Har varit hemma några timmar i alla fall...

Jag är galet trött, det har varit en rätt intensiv helg måste jag säga... På barnkalas i Småland hela lördagen, sen hem och käka och duscha fort som attan. Förfest hos en klasskompis på Helsingkronas, sen hade vi som sagt tänkt festa på Lunds nation, men efter en stunds köande tröttnade jag och Andreas. Gick och kalasade på pommes på Max istället och drog vidare till Werkstan och hängde med Katta och hennes karnevalspolare. Det var ett riktigt mysigt liveband där och spelade irländsk folkmusik, hur soft som helst. Riktigt schysst kväll!

ShoppingNova på söndagen med Katta. Ruggigt trötta båda två, men det var skoj i alla fall!:) Höjdpunkten var avslutningen med en Piggelin, jäklar vad gott det var! Varför har jag inte ätit den på flera år, den är ju supergod! Sen promenerade vi bort till Andreas och fikade. Och senare käkade middag och drack vin. Vi hade helt sjukt kul, så det blev lite för sent... Därav den galna tröttheten idag... Men men, det är smällar man får ta. Det är ju lätt värt det!:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0