Måndagskänslor

En hel dag med föreläsningar som är rena upprepningar sedan tidigare. Tredje gången med samma föreläsningar. Oerhört meningsfullt. Not! Jag höll ut nästan hela dagen, men de sista två timmarna fick jag nog och gick hem. Dessutom stormar det mer eller mindre ute. Och bakfyllan sedan i lördags började ge med sig vid typ lunchtid idag... Resten av dagen har jag en tråkbok om lärande på 300 sidor som ska läsas. Har haft bättre dagar.


Visserligen hade jag och några i klassen rätt kul när vi av någon outgrundlig anledning började prata om en föreläsning i reproduktiv hälsa som vi hade förra terminen. Vår föreläsare berättade att några tjejer på en katolsk skola hade börjat använda Coca-Cola som preventivmedel. Efter sex skakade de Colaflaskan och sprutade in läsken i... ja, ni fattar. Spolning liksom. Man kan ju inte låta bli att fundera över hur de kom fram till det? Hur får man för sig att testa något sånt? Anyway, det ledde till en skitroligt diskussion..!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0