Jag är en hurtig isglass...

Bild från www.gb.se
Gjorde precis GB:s personlighetstest: "Vilken av GB:s nya glassar är du?". Resultat: "Du är Solero Pineapple! Du är hälsan själv! Fritiden går åt på gymmet och den perfekta söndagen startar med en fruktsallad och yoga - helst utomhus". Hahaha! Eller hur! Det stämde ju verkligen jättebra (ironisk i mängder!)... Sådär kan jag garantera att jag aldrig någonsin har startat en söndag (eller någon annan dag i veckan heller för den delen) och jag tvivlar starkt på att jag någonsim kommer att göra det heller.:-) Jag har provat yoga en gång och jag kunde inte sluta fnittra under hela passet, inte min grej helt klart.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, men om du fnittrar är ju yoga en riktigt bra början på dagen ;) Hur gick det med dina planer för dagen?

2010-03-21 @ 21:48:28
URL: http://baadanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0