Nästa projekt är: riktiga skidor. Utomhus.

Egentligen hade jag och M tänkt åka pulka idag, men vi bangade. Det är för jävla kallt ute! Det är så vedervärdigt att min fåfänga faller död ner och jag byltar på mig min tjockjacka från gymnasietiden och de cirka fyra storlekar för stora termobyxorna, så fort jag går utanför dörren. De där kilometrarna till och från skolan är brutala! Lyckligtvis så är jag alltid försenad och man får upp värmen lite när man springer...

Idag har jag för första (och förmodligen sista...) gången stått på ett par rullskidor! Inomhus (uppenbarligen, eftersom rullskidor inte gör sig så bra utomhus just nu). Det var fett coolt! Och så jäkla töntigt. Jag menar, hallå, rullskidor..? Allvarligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0