Kom och ta mig långt härifrån, långt härifrån, långt härifrån...

Är precis hemkommen efter en eftermiddag/kväll med julmys med tjejgänget. Glögg, pepparkakor, julgodis, pyssel och sällskapsspel. Mycket trevligt! Ända tills det var dags att bege sig hemåt... Jag och Katta missade nämligen bussen och blev därmed påtvingade en 35-minuters promenad hem. Det är snorhalt ute, men vi trotsade isen och speedade hem. Det är nämligen jävligt kallt ute (och vi var helt klart inte klädda för "jävligt kallt")! Åtta minusgrader och blåsigt. Halvvägs nångång hade jag förlorat känseln i låren och fingrarna. Inte okej.

I mitt nästa liv vill jag bli ett savannlejon. Afrika känns som ett schysst ställe att bo på.

Resultatet av en pysseleftermiddag - två yttepyttesmå pappstjärnor.
(De var faktiskt jädrigt svåra att göra..! Faktiskt.)

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Jag ska bli innekatt, hos en snäll tant på landet.. :-)

2010-12-13 @ 19:20:58
URL: http://namligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0