Bästa fortskaffningsmedlet ever..!

Bildkälla
Vilken himla mysig sommarkväll jag hade igår! Tog cykeln ut i skogen till en barndomsvän som jag knappt har hunnit träffa alls i sommar, sedan cyklade vi vidare för att våldgästa barndomsvän nummer 2. Henne har jag inte träffat på eeevigheter (alltså jag menar verkligen evigheter; hon har hunnit köpa hus och hund, gifta sig och bli väldans gravid sen sist vi sågs), så det var supertrevligt! Hon bjussade dessutom på te och hembakade kakor. Cykelturen hem blev lite av en utmaning dock, det är svårt och ganska läskigt att cykla på skogsvägar när det är tokmörkt ute (speciellt när sällskapet har en hang up på spökhistorier)... Dessutom var det svinkallt! Värst var de sista fem kilometerna när jag hade lämpat av vännen och skulle ta mig hem själv. Jag trampade på fort som fan och skrålade slumpartade sånger för full hals (måste ju skrämma bort alla hemska djur och spöken och älvor och annat läbbigt som vi alla vet finns i skogen på natten). Det gick i alla fall bra, jag lever fortfarande och körde bara nästan över en hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0