Så gott som färdigutbildad...;)

Idag har jag tagit blodprov för första gången! Visserligen bara på Tim, en av sjuksköterskorna (sjukskötarna?), men ändå! Och det gick hyfsat bra faktiskt, måste jag säga.=) Nästa steg är PVK...

Kvällen verkar bli lugn, ingenting inplanerat. Skittråkigt faktiskt. Fast å andra sidan har jag en del sömn att ta igen... Det har blivit en hel del sena kvällar den senaste tiden. Det blev en rätt lång kväll igår också, jag stannade kvar i stallet några timmar med några av tjejerna från min ridgrupp efteråt. Bara pratade, fikade och hade det allmänt mysigt. Men som sagt, en lång kväll. Kanske skulle försöka ta mig i säng i någorlunda tid ikväll. Om det inte dyker upp något roligare vill säga...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0