Och min fantastiska tur fortsätter...

Det blev en väldigt givande introduktion idag. Not. Jag väntade i över en halvtimme där vi skulle träffas, men handledaren dök aldrig upp. Jag frågade efter henne i receptionen, frågade efter henne på avdelningen där jag ska praktisera och jag smög mig in på ställen där jag inte hörde hemma för att leta efter henne. Ingen visste var hon var. Till slut gav jag upp och cyklade hem. Har ringt telefonnumret som jag fått av henne (fel nummer visade det sig) också har jag ringt en sekreterare, som sa att hon skulle höra av sig när hon hade fått tag på handledaren. Det var en timme sen. Det är precis så jag vill spendera min eftermiddag..!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0