Fast-forward, please..!

Sitter och slösurfar på datorn och lyssnar på partymusik, det är inte så pluggeffektivt. Kväll på praktiken idag, halv två till halv tio, sen ska jag hem och bara sova. Jag kan ju göra ett försök att åtminstone vara utvilad på tentan imorgon, nu när plugget har varit som det har... Sen är det fest som gäller, jag och Katta är så galet pepp! Fan, vad kul vi ska ha! Risken är nog dock rätt stor att det blir sjukt trångt i min lilla etta, jag har inte riktigt koll på hur många som kommer, men det verkar bli en del... Jaja, the more the merrier!=P Och vi drar ju vidare till korridorsfest sen, så det ordnar sig! Om bara denna dagen kunde ta slut snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0