Vilat upp mig i skogen...

Är tillbaka i Lund efter några dagar hemma hos mamma och pappa i Småland. Har varit en riktigt mysig helg, lugn och skön. Mamma och jag åkte på utflykt i fredags till Älmhult och IKEA. Jag lyckades äntligen hitta en tavla som kommer att passa superbra vid mitt matbord! Också hade vi picknick vid en sjö (fråga mig inte var, mitt lokalsinne är inte att leka med...). Åh, vad jag älskar fikautflykter!=)
Jag fick också nöjet att träffa äldsta brodern och hans son i helgen. Så söt så det finns inte! Det blev, som vanligt när man är hemma, en massa god mat och fika med! Bland annat vinterns första julkorv, mmm! Plus en hel del härligt sällskapsspelande!=)

Nu ska jag nog bara ta det lugnt ikväll, imorgon är det dags att ta tag i skolan på allvar igen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0