Kan det bli en telefonkväll kanske..?

Sablar, vad det blåser ute! Hörde av en kompis i skolan idag att de har gått ut med stormvarning i Skåne. Spelar inte så stor roll för min del, så länge det går över tills imorgon, för då har jag nämligen tänkt åka hem till mor och far och hälsa på. Och stormar det då så vet vi alla vad som händer med tågen... Men just idag så får det blåsa och regna så mycket det vill (mer eller mindre). Skulle egentligen har ridit idag, men jag är så jäkla förkyld så jag hoppar faktiskt det. Jag har inte tid att vara sjuk ännu längre. Dessutom måste jag ju vara frisk i helgen så att jag kan gosa med min underbara lille brorson!=)
Det blir alltså en lugn kväll för min del; läsa (inte plugga!), titta på Grey's anatomy och bara kurera mig. Kunde varit skönt om det inte hade varit för att jag har sysslat med ungefär samma sak i tre kvällar nu... Nu har det övergått från att vara skönt slappt till att vara dödligt långtråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0