Har en inte så upplyftande söndagseftermiddag framför mig...

Idag blir det sen lunch, har precis kommit hem efter en riktig långpromenad med Malin och hennes gulliga hund Story. Gud, vad skönt det var! Helt underbart väder ute! Dessutom var det evigheter sedan vi träffades, så det var på tiden nu.=) Resten av dagen är det plugg som gäller (wohoo...), och ingenting annat. Det här är sista dagen innan seminarierna så nu kan jag bara inte skjuta upp det längre! Fast jag skulle visserligen väldigt gärna vilja gå en runda och titta på julskyltningen, det är ju så mysigt..! Men nej nej, här ska pluggas för glatta livet...


Kommentarer
Postat av: Madde

OKej, jag pluggar vårdvetenskap just nu, ska bli sjuksköterska.. Kram /M

2009-11-29 @ 16:04:14
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0