Dessa sabla val...

Jag fick pensionspapper på posten idag, där jag ska välja vem som ska förvalta min tjänstepension. Jag är 23, vad ska jag göra med dem???

Vi fick papper att fylla i i skolan också, det är nämligen dags att anmäla sig och lämna önskemål om praktikplats till våren. Fem veckor på vårdcentral, varav en inom mödravården, och fem veckor inom psyk. Kan bli spännande, men just nu känns det bara så jäkla skönt att inte ha praktik, utan bara gå i skolan.

Jag har varit sugen på kladdkaka i flera dagar, så nu när jag slutade vid lunch passade jag på att baka en. Fasen, vad gott det ska bli! Längtar redan till kvällen. Fast först ska jag gå och träna, kompensation liksom;)

Kommentarer
Postat av: Kikan

Ett tips är att snacka med banken så kan de förvalta och ta hand om dessa knepiga papper :) Det gjorde jag så nu sätter jag bara in dem i en pärm :)Kram Kikan

2009-11-14 @ 10:37:36
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0