Sjuk och uttråkad

Jag vaknade imorse och var tokförkyld. Suck. Jag hatar verkligen att vara sjuk, det är så satans tråkigt! Egentligen skulle jag ha tagit min sista Twinrix-spruta i eftermiddag, men det får vara tills någon annan dag. Idag är det inte alls lika fint väder och det är ju i alla fall skönt, så jag inte känner att jag slösar bort härliga soliga dagar med att sitta inne och snörvla. Det är ju alltid något..!=) Jag har suttit vid datorn och msn nu i typ en timme och pratat bort lite tid med både Malin och Marcus. Men nu får jag underhålla mig själv, de har ju skola. Jag har funderat ett par timmar på om jag skulle gå ner till Willys och handla, skulle verkligen behövas, men jag kan inte få tummen ur (så att säga...). Det här får nog bli en titta på film-/läsa en bok-/prata i telefondag. Jäkla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0