Sista dagen i Småland

Imorgon bär det av till Lund igen, så idag har jag packat och packat och packat... Det är helt sjukt vad grejer man har samlat på sig under en sommar! Ännu sjukare känns det eftersom jag faktiskt inte har köpt någonting (mer eller mindre). Vad fan hade jag med mig en sån jäkla massa saker hit för?! Himla tur att mamma och pappa skjutsar ner mig, så jag slipper att åka tåg. Det hade aldrig gått... Men, nu är det i alla fall ihopplockat, och jag känner mig redo för en ny termin i Lund! Fast det här blir nog några tunga månader med alldeles för mycket att göra... Men men, here we go!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Festa nu hårt i Lund du måste festa för mig med!!! OCh glöm inte att berätta allt för mig!!!

2009-08-30 @ 00:49:46
Postat av: emelie

Camilla, det blev en riktig fest inatt! Skitskoj, men nu är jag så jävla trött så det finns inte..! Ringer och berättar allt imorgon..;)

2009-08-30 @ 17:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0