I det fina aprilvädret

Här är helt underbart väder! Så ikväll har jag och en kompis dragit ihop ett gäng och ska grilla. Det blev en massa potatissallad över sen i fredags, och nu är det dags att göra slut på den...=) Också får det nog bli grillspett till. Mumma!

Det är svårt att få tiden att räcka till nu på våren, det finns så mycket roligt man kan hitta på, speciellt när det dessutom är härligt väder! Man har liksom inte riktigt tid att plugga...=) Höjdpunkten denna veckan blir förmodligen den enorma korridorsfesten på lördag! Tio korridorer, en fest... Över 500 gäster! Ska bli sjukt kul! =) Trevligt att träffa mina gamla korridorare också, det var ett litet tag sedan nu.

Jag fick förresten äntligen tillbaka min mikrobiologi/farmakologi-tenta idag. Och det gick bra! Gött att ha den gjord, är inte alls sugen på omtentor nu... 

Anyway, om jag skulle försöka få lite pluggande gjort nu innan det är dags att bege sig...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis till ännu en lyckad tenta detta går ju som smorjt för dig så himla kul =)

2009-04-20 @ 15:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0