Tur att det är härligt väder så att man kan leva ute på dagarna..!

Har tillbringat förmiddagen på BMC och lyssnat på en disputation. Och blivit avskräckt från forskning för resten av livet. Jag fick ångest bara av att titta på spektaklet! Sitta alldeles ensam framför femtio pers och bli dissad och får frågor man inte kan svara på. Fy fasen! Fast det var en intressant avhandling!

Igår kväll la jag ut min soffa, bokhylla och mitt soffbord på Blocket, eftersom det snart är dags för flytt (och jag är ganska kraftigt trött på mina billiga studentmöbler). Jag fick svar nästan direkt av folk som ville köpa. Väldigt gött kan man tycka, men jag hade liksom inte väntat mig att det skulle gå så jädra fort! Nu får jag ha en himla massa prylar utspridda på golvet och bo i min säng i en månad. (Vilket i och för sig kan vara trevligt...)

Mitt nya hem. Har helt plötsligt åtta kuddar, en filt och en hund i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0