Imorgon är min sista dag på universitetet (för den här gången i alla fall...)!

Imorgon ska examensarbetet examineras. Idag är det alltså konstant uppsatsläsning som gäller; både vår egen, den vi ska opponera på och en tredje som vi ska lyssna på. Såhär i slutet av kursen är jag så galet trött på vår c-uppsats att jag bara vill kräkas på den! Efter att den är redovisad och kompletterad (ingen slipper ifrån kompletteringar...), så tänker jag aldrig läsa skiten igen! Faktum är att Madde och jag funderar seriöst på att elda upp den (tillsammans med etik & filosofi-boken")...

Kommentarer
Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

Känner likadant för uppsatsen nu... Fattar inte varför jag valde ämnet, vill bara slippa skiten.

2011-05-28 @ 14:21:39
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0