En dag med nya erfarenheter...

Idag var jag på ett zumba-pass för första gången (sista chansen nu innan träningskortet går ut imorgon)..! Det påminde väldigt mycket om afro måste jag säga. Kul, men inte jättejobbig träning. Jag föredrar att köra stenhårt när man väl har fått tummen ur och släpat sig bort till träningslokalerna... Helst ska man knappt orka ta sig hem igen efteråt - då är det jädrar i att ett bra pass!

Ikväll ska jag av någon underlig anledning kolla på fotboll, nån Champions League-match tydligen. Jag förstår inte hur jag har hamnat i den här situationen, jag har aldrig sett på Champions League i hela mitt liv. Det är inte direkt något jag är jättesugen på heller. Men, what the heck, man ska väl prova allt i alla fall en gång... Blir säkert jätttrevligt att häva öl och skrika på tv:n med grabbarna..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0