Examen!:D



I fredags tog jag examen! Jag kan med andra ord inte längre titulera mig som student. Nu börjar vuxenlivet på allvar. Men jädrar, vilken rolig examensdag/-kväll/-natt jag hade! Började med chamagnefrukost med klassen, innan vi promenerade ner till Universitetsaulan och fotades och hade avslutningscermoni med broschutdelning. Högtidligt och himla fint! Sen blev det en liten paus för häng med familjen. Jag var ute och käkade på Grand Hotel med päronen och ena brorsan. Trevligt! Stressade hem, bytte klänning och drog vidare på härlig förfest med ett gäng från min gamla ekonomiklass. Framåt natten var det dags att cykla bort till klassfesten på skolan och säga hejdå till folket. Rolig fest, men också lite tragiskt. Vi har haft tre väldigt roliga år tillsammans och jag kommer att sakna många! Jag hade i alla fall en underbar examen! (Det var värt att må apa dagen efter...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0