Imorgon ska jag banne mig ta tag i det..!

Jädrar, vad jag inte har fått saker gjorda idag! Jag har fyra fackböcker att ta mig igenom och leta information i tills på måndag och jag har inte ens börjat. Och då har jag ändå varit ledig idag... Man kan ju undra hur jag ska lyckas med det nu, det där med helgplugg är ju inget som brukar fungera något vidare precis. Men det ska väl gå, med lite självdiciplin så..! (Hrrm...)

Vad jag däremot har gjort idag är att titta på nästan en hel säsong av True Blood! Det är inte illa det, avsnitten är ju faktiskt ganska långa...

Kommentarer
Postat av: Linda

Dessutom är de så fult gjorda att man bara måååååste se nästa avsnitt för att få veta vad som händer!

2010-09-03 @ 08:27:48
URL: http://baadanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0