The more the merrier!

Tillbaka i skolan för en dag, imorgon kör praktiken igång. Det kommer att bli en pärs att ta sig dit, nästan 6 km att cykla. Vilket i och för sig är helt okej dit, men det känns sådär kul när man ska hem igen och det är uppförsbacke hela vägen. Nackdelen med Lund... Men det ska nog gå med lite vilja! Om inte annat lär jag ju ha förbättrat min kondition avsevärt efter de här fem veckorna..!

Håller på att tvätta nu, börjar få ont om rena kläder... Efter det ska jag på mysig långpromenad med Katta och sen blir det filmkväll med Up. Lånade den av Madde, så nu har jag tvingat hit Katta att kolla med mig:) Alltid roligare med sällskap!

Kommentarer
Postat av: Linda

Han är sjukt skrämmande i allmänhet. Det värsta med böcker är ju att man inte kan blunda när det blir läskigt ;) Och Mörkrädd ja, jag är glad att jag inte bor långt ut i ödemarken. Jag tänker läsa dom på dan =P

Säg hur Up var sen, jag funderar på att se den.

2010-03-30 @ 16:38:41
URL: http://baadanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0