Mys rent allmänt :)

Igår träffade jag Camilla för första gången på evigheter, mycket trevligt som alltid! Vi lagade mat, gick på vår traditionsenliga promenad och snackade en salig massa skit. Precis som det ska vara! Det är det bästa med sommaren; att träffa alla gamla kompisar!:P


Idag tog jag mig i kragen och begav mig ut på sommarens första cykeltur. Jäklar, vad det ska cyklas i sommar! Det blev ett varv runt sjön, en lagom sträcka på typ 15 km. Mamma och jag var ute på en mysig promenad ikväll också. Tittade på de söta islandshästarna, fast de var tyvärr inte inom klappavstånd. Men det blir många promenader till i sommar, så kanske de är närmare nästa gång..!

Annars har jag inte gjort något vettigt alls idag, kollat på ett par avsnitt av The Legend of the Seeker och läst en del. Faktiskt så kan jag konstatera att det trots allt är rätt skönt att man ska sommarjobba, jag är inget bra på att göra ingenting. En dag går väl an, men imorrn vet jag inte vad jag ska ta mig till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0