En vecka i lathetens tecken...;)


Jag är ledig hela denna veckan. Alltså hela veckan! Det är helt fantastiskt! Tyvärr regnar det och är allmänt pissväder idag, men det var i alla fall fint i helgen och det kommer säkert tillbaka tills imorrn (optimismen sprudlar!). Dessutom behövde jag ändå vila från solen lite, eftersom jag brände mig igår (som sig bör de första dagarna i solen)...

Idag har jag varit hos tandläkaren, jag har börjat mina sommarlov där varje år sedan jag flyttade hemifrån för typ tre år sen. Och det är helt okej för mig, jag har till skillnad från löjligt många andra ingenting emot tandläkare... Jag skulle till och med vilja påstå att de rent generellt sätt är riktigt hyvens folk!

Det blev en runda till biblioteket också, nu är det hejdå till kurslitteratur på tre månader! Fast för att kompensera den softiga skönlitteraturen lånade jag en bok på franska också (skönlitterär förvisso, men den är på franska..!), tänkte försöka friska upp mina gymnasiekunskaper lite. Hmm, får väl se hur det går... Går det inte bra, så kommer jag tröttna väldans fort (en ovana jag har)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0