Bad mitt i skogen

Sent igår kväll tog jag årets första dopp! Det var helt vindstilla och väldigt mysigt och stämningsfullt, men kallt som fan..! Fast jag har på äldre dar (hrrm) börjat uppskatta sjöar mer och mer, det är så himla lugnt och vattnet är ju trots allt ganska mycket varmare än i havet. Okej, lite lortigare kanske och lite läbbigare botten, men ändå; skyhög mysfaktor!

Egentligen skulle jag idag ha åkt och badat med ett par kompisar som jag inte har träffat sen nyår (man får ju passa på när man har ett par lediga dar), men eftersom vädret inte är det mest strålande, så får vi nog hitta på något annat istället. Känner jag mina kära vänner rätt, så blir det nog bakning och picknick:) Vilket passar mig alldeles utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0