På gång

Jag har haft en ganska bra dag faktiskt, hyfsat effektiv. Var i skolan till typ halv två och förberedde inför en retorikövning imorgon. Vår grupp ska argumentera för eutanasi. Den största utmaningen lär vara att komma ihåg ordet eutanasi...

Förutom det så har jag städat (mina dammråttor var stora som katter, vi hade nästan hunnit bli kompisar), fixat en intervju till sommarjobb på lasarettet hemma i Småland (tyvärr kolliderar den med brorsans födelsedagslunch, men vad gör man inte? Sorry storebror!), handlat mat och pratat i telefon med mamma. Senare blir det långpromenad med Katta. Egentligen hade jag tänkt gå på ett träningspass, GympaBoll (hur kul låter inte det liksom?!), men det blir lite tajt med tiden om jag ska göra båda, så passet får bli en annan gång. Prioriterar ju såklart vännen!:)

Nu blir det nog lite softande och ett försök att memorera inledningtalet tills imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0