Mer av detta, tack!

Jag fick två brev på posten idag, båda från Försäkringskassan. Tråååk, liksom. Sen läste jag dem. Ett var ett positivt beslut om bostadsbidrag (kan jag behöva med min absurda hyra!) och det andra var en beräkning av skillnaden mellan mitt preliminära och slutliga bostadsbidrag från 2008. Vilket innebar att jag kommer att få över 2,5 tusen insatt på mitt konto i slutet av veckan! Wohoo! Passar perfekt till min planerade shoppingrunda på lördag (nu kan jag ju faktiskt köpa nått, annat än de nödvändiga vinterstövlarna...)! Det är så himla trevligt att helt oförhappandes få lite extra pengar! Som fattig student gör det min dag! Hell, det gör min månad..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0