Ibland är tajmingen perfekt!


Satte precis på tv:n, tänkte kolla på ett avsnitt av Glee medan jag käkar lunch, och får se slutet av en längdskidtävling (fråga mig inte vilken) i OS, där en svensk vinner och en får brons. Coolt! Jag tycker egentligen inte att det är speciellt kul att kolla på skidåkning (av något slag...), men det är ju alltid trevligt att se svenskarna vinna! Framför allt tycker jag det är extra trevligt när man inte behöver titta på hela jäkla tävlingen för att få se slutet... Faktiskt så borde tv-tablåerna visa vilka tider man ska kolla för att få se de sista fem minuterna, eller så, i alla tävlingarna. Det är ju de som är spännande liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0