Movie night

Kom hem från skolan för en timme sen eller så och nu bär det strax av till Katta för en kväll med Sagan om ringen och matlagning. Jag råkade kläcka ur mig att jag bara har sett Sagan om ringen-trilogin en gång och då propsade hon på att vi skulle köra maraton innan jul... Maraton känns dock lite saftigt, jag går till skolan till typ fyra varje dag och det är ju inte precis några kortfilmer. Men ikväll blir det i alla fall första! Planen är att köra de andra två på (den sannolika) bakfyllan på söndag, men ärligt talat - vad är oddsen för att man lyckas hålla sig vaken genom två såna aplånga filmer dagen efter en 25-årsfest..? Jaja, den som lever får se... (Eller vad det är man säger.)

Kommentarer
Postat av: Erika

Tror att det blir sagan om ringen tittande här med till jul =)

Och så Narnia - det är ett måste, hehe!

2010-12-15 @ 19:24:54
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0