Tillbaka i studentlivet

Idag blir det fortsatt röj i lägenheten, alltså röj som i brutal utrensning inte hårt festande... Efter att ha sett en kompis flytta i somras fick jag ganska mycket panik när jag insåg hur mycket skit man snabbt kan samla på sig. Därför är jag nu i full gång med hänsynslöst kasserande! Här ryker allt som inte har använts den senaste veckan (typ)..! Och jag sköter mig rätt bra också, inga sentimentala drawbacks än så länge. (Peppar peppar...)

Mamma och pappa skjutsade ner mig till Lund igår och hjälpte mig med en välbehövlig grovrengöring av lägenheten. När de hade åkt igen hann jag inte så mycket mer än en runda på Willys för nödvändigheter, innan Katta ringde och meddelade att det var kräftskiva på gång. Fest igår alltså. Vilket innebär att dagens städorgie är än mer imponerande! Nöjd! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha bara älskade detta inlägget :)

2010-08-29 @ 21:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0