Och jag ångrar ingenting!

Idag tog mamma och jag en tripp till "storstan" för lite oseriös shopping och för att lämpa över min kassa dator till brorsan, så att han eventuellt kan fixa den med sina datasuperkrafter. Ett par timmar senare kom jag hem med tre väskor. Alltså, jag råkar vara lite svag för väskor, men jag är faktiskt egentligen ingen shopaholic... Jag behövde verkligen de här tre väskorna! En handväska (min favorit har gått väldans mycket sönder i fodret så stoppningen ramlar ut, och det ser så himla vidrigt ut), en ryggsäck/dataväska (dragkedjan på min ryggsäck har inte fungerat vettigt på typ flera år och det blev ett stort hål i min dataväska i våras) och en skolväska (okej, det kanske jag redan har en, men den här var verkligen jättefin..!).
Jag köpte i alla fall inga skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0