En göttig start på den nya terminen

Puh, jag överlevde första skoldagen! Och det var till och med rättså skönt att komma tillbaka till vardagen igen. Jag gillar skolan (numera). Efteråt hörde en gammal korrekompis av sig, en utbytesstudent från Japan som numera pluggar i Malmö. Han ville träffas och ge mig en present han hade köpt när han var hemma i Asien i somras, så vi gick och fikade och snackade skit. Mycket trevligt! Väldigt sött att han tänkte på mig där borta, tajta är vi inte..! Ärligt talat så vet jag fortfarande inte ens vad han heter, vi kallade honom alltid för Joel, det påminner i alla fall lite om hans riktiga namn (som ingen uppfattade)... Äh, vad är ett namn, han är himla trevlig i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA! Att inte komma ihåg någons namn och sedan inte vilja fråga eftersom det har gått så lång tid är det värsta som finns! Presentera honom för nån annan och försök höra vad han säger då ;)

2010-08-31 @ 14:55:59
URL: http://baadanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0