Det regnar i alla fall inte

Ikväll ska jag käka med ett par kompisar, gå på modevisning och ta en öl (eller i mitt fall cider) på puben. Problemet just nu är klädvalet. Inte för att det är modevisning och jag skulle känna ett behov av att har fräna kläder, utan för att det är konstigt väder. Det är mulet, fast ändå lite solsken ibland, blåsigt och typ 21 grader. Med andra ord lite för varmt för leggings, men lite för kallt med klänning. Det är ju trots allt sommar så jag är sjukt osugen på att dra på mig något annat i huvudtaget än en klänning (skulle möjligtvis vara ett par shorts då), men å andra sidan är det verkligen ingen höjdare att sitta och huttra hela kvällen heller. Här snackar vi beslutsångest på hög nivå! Sabla järnspikar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0