Slutet närmar sig...

Nu är det inte många dagar kvar på min praktik. Jobbar kväll idag, sen är det seminarieexaminationen imorgon och de praktiska examinationerna på onsdag. Vanlig praktikdag på torsdag, med slutbedömning tror jag, och två dagar nästa vecka. Det är sex dagar sammanlagt. (Om man inte räknar med läkemedelsberäkningstentan nästa fredag...) Det har varit jättespännande och jag har lärt mig hur mycket som helst, men gud vad skönt det ska bli att komma tillbaka till skolan! Slippa gå upp innan solen och lite friare tid. Härligt! Det tär på krafterna att praktisera och plugga parallellt. Jag tror jag kommer att sova ett dygn när den sista tentan är gjord om elva dagar. Efter tentafesten vill säga...;)

Nähä, nu får det bli ett par timmars plugg innan jag beger mig. Skoj, skoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0