En examination avklarad, bara två kvar - den här kursen...



Jag har verkligen inte tillbringat många timmar på praktikplatsen idag. Kom dit vid sju, men gick igen vid halv nio för att gå på seminarieexaminationen (som, by the way, verkligen inte är rolig när man har en exminator som går igång på att sätta dit oss..). Jag kom tillbaka till avdelningen vid ettiden, käkade lunch, tog ett blodprov, satte en PVK och gick hem igen. Och nu sitter jag här och förbereder mig mentalt för en kväll med intensivt sista-minuten-plugg inför morgondagens praktiska examination. Puh! Men sen jäklar är det värsta gjort..! Fan, vad skönt det ska bli!

Det har varit en riktigt fin höstdag idag, och det hade varit superhärligt med en långpromenad, men det får nog vänta tills imorgon (förutsatt att det inte regnar då)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0