Shopping och packning

Jaha, då var det kväll igen och imorgon förmiddag kommer mamma och pappa och kör mig hem till Småland. Jag har ägnat kvällen åt att packa och jag kan nu konstatera att jag suger på det. När jag vet att jag får åka bil både dit och hem igen i augusti så tar jag med mig allt som jag möjligtvis kan tänkas behöva någon gång under sommaren. Det blir en hel del. Tur att pappa har köpt ny bil, en combi...

Efter tentan idag så gick jag på stan ett par timmar och jag hittade en klänning till midsommar! Jättesnygg! Knälång ungefär, utan axelband och med ett svart brett sidenband med rosett i midjan. Svart- och rödblommig på vit botten. De har en så jäkla massa snygga klänningar på Whoops! Hade jag bara haft lite mer pengar så hade jag köpt flera stycken, men nu fick det räcka med den här. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0