Hejdå hästarna...=´(

Hemkommen från terminens sista ridlektion (för min del i alla fall). Sorgligt, jag kommer verkligen att sakna ridningen i sommar! Det var en väldigt rolig sista-lektion, vi fick hoppa! Åh, vad skoj det är! Jag red Hilda för första gången och hon är ganska tjurig, så det var lite läskigt också, men det gick bra!=) Utom en gång när hon fick spel på hästen som red bakom och sparkade bakut och hade sig... Bortsett från den episoden så kändes det väldigt fint..! Det är så himla spännande att hoppa, jag har missat de två senaste gångerna vi skulle ha gjort det så nu var det flera månader sedan sist. Vi hoppade dubbla hinder och galopperade en del. Och nu vill jag bara prova mer!=) Nästa gång ska de rida ut på tur, men det missar jag ju som sagt. Tyvärr. Jag får vara nöjd med att min sista lektion blev så bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0