Long time no see...

Oj, nu var det ett tag sen jag skrev... Jag har hunnit med en del sen sist, framför allt en helt underbar vecka i Prag med Camilla och min brorsons dop. Jag ska berätta om vår Pragresa senare, orkar inte just nu, men det kommer... Dopet var i alla fall igår, så nu är jag officiellt fadder åt lille Hjalmar! Det var ett ganska stort dop med mycket gäster och mat, så brorsan och hans fru tycker nog att det är jäkligt skönt att det är över nu. Hjalmar skrek genom hela dopcermonin i kyrkan, men sen sov han resten av kvällen. Han blir nog inte någon aktiv kristen...;) När han hade fått av sig klänningen, hade han ett par gulliga jeans och en skjorta på sig, också hade han koftan farmor (min och mina bröders farmor) hade stickat färdigt precis innan hon gick bort. Han var så fin! Det var en trevlig dag, faktiskt!=)

Idag har jag däremot inte gjort så mycket, mest spelat kort med brorsan (den andra) innan han åkte hem till sig igen. Också käkade jag våfflor hos morbror och moster. Gud, vad gott det är, det var evigheter sedan jag åt det! Mmm!=P

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej ja visst var Prag underbart men man ville ju intge att det skulle ta slut..har skickat ut inbjudningar idag till ljungbydagarna så vi får väl se har du sagt till folk ännu? Kram

2009-07-28 @ 20:12:28
Postat av: Kikan

Tack för din gulliga kommentar på min blogg, jag blev superglad ♥



Prag är en underbar stad, hade gärna åkt dit igen. Kramar Kikan

2009-07-30 @ 13:38:41
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0