Sol och nästan-bad:)

                                   

Min enda lediga dag den här veckan. Det har varit jättevarmt och klibbigt ute, men jag har haft en väldigt skön dag i alla fall! Mamma var också ledig, så i eftermiddags packade vi en fikakorg och åkte på utflykt. Vi stannade på en härlig, väldigt lång strand vid Vidöstern och bara slappade och fikade. Tyvärr hade jag ingen bikini med mig, annars hade jag badat, jag vadade omkring i vattnet en stund och det var verkligen jättevarmt! Det var ett väldigt mysigt ställe, så det blir nog någon mer tur dit i sommar. Med badkläder!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åååå vad härligt vad avis jag e själv har man svettats på jobbet :( Men imorn e en kortare dag så det e ju oki :) Kram

2009-07-02 @ 22:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0