En vän påpekade att det är den tredje (!) advent idag

Nyss hemkommen efter att ha njutit av ett underbart luciatåg i AF-borgen! Nationskörerna hade slagit sig samman och gjort en grym konsert! Det var så fint så jag ryste till flera gånger. Åh, vad jag älskar lucia! Det är en sådan mysig stämning med musiken och alla ljusen i mörkret. Mäktigt! Dock hade jag lite svårt för en operakille som sjöng Ave Maria solo, efter det kan jag konstatera att jag inte är en operaälskare... Det var riktigt creepy. (Han gav mig visserligen också rysningar, men av den obehagliga sorten...)
För att bättra på julstämningen ytterligare, så har vädergudarna gett oss snö! Tackar för det! Myys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0