På promenad i skogen

Det blev en rätt sen kväll igår. Var inte hemma förrän typ tre inatt. Men det spelar ju ingen roll, jag är ju ledig idag.=) Sovmorgon idag alltså, sedan har jag städat bilen och fixat lite annat smått och gott. Mest har jag dock bara slappat och åh, så skönt det har varit! Om en stund ska jag åka in till stan och träffa Linda, blir nog sista gången innan jag åker ner till Lund igen. Skoj, skoj!=)

Igår upplevde jag något som jag inte har gjort på väldigt länge. Jag och Camilla var ute och gick och vi trampade nästan på två huggormsungar. Med bara ett par hundra meters mellanrum. Jag är inte direkt rädd för ormar, men det ser onekligen lite läskigt ut när de håller upp huvudet och viftar. Som en pytteliten skallerorm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0