En ganska fullspäckad helg... Precis som det ska vara!;)

Idag har jag haft en jätteskön dag vid havet i Halmstad! Första doppet för i år. Helt sjukt att jag inte har badat förrän nu, tror aldrig jag har varit så sen med det innan! Det blev dock bara ett snabbdopp, för det var verkligen ingen värme i vattnet. Det var i alla fall superskönt att bara ligga och sola och slappa! Mmm, så gott!

Igår kväll var jag och Linda på Rix Fm-festivalen i Växjö och kollade på Erik Hassle, Velvet, BWO, Kim, Style och EMD bland andra. Riktigt trevligt, var ju helt perfekt väder för en kväll ute! Åt en mumsig kulglass på stan innan också (jag tar alltid romrussin som min ena kula, älskar den!).=) Vi hade en superkul kväll, jag har tänkt gå på den festivalen i flera år, fast det har aldrig blivit av, men nu jäklar..!=P 

Imorgon ska jag och ett gäng till Halmstad igen. Fast inte för att ligga på stranden den här gången (kanske blir lite av det i alla fall dock...), utan för att spela laserdome. Ska bli så jäkla skoj!=P Det är också en sån sak jag har velat göra jättelänge, men som aldrig har blivit av. Nu äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0