En blöt dag i Borås

                      

Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men vi hade väldigt roligt ändå!=P Jag och Camilla körde ju till Borås och gick på djurparen. En jättefin djurpark faktiskt, ingen av oss har varit där innan, men det spöregnade hela dagen. Alltså, verkligen vräkte ner, det var helt sjukt! Inte så mycket som två sekunders uppehåll. Det gick till och med så långt att vi köpte varsitt sånt där "plastskynke" man har på sig som skydd för regnet (trodde aldrig jag skulle ta på miig nått sånt, så sabla fult som det är). Men vi hade som sagt jäkligt skoj ändå... Fast vi blev helt genomdränkta och många djur kurade inne i skjulen, så man såg inte så himla mycket. Vi tillbringade i alla fall några timmar där, sen åkte vi vidare till affärerna på Knalleland. Fast vi gick inte där så länge heller, var inte så himla shoppingsugna. Istället körde vi hem lite tidigare än det var tänkt från början och hyrde en film och beställde hem lite mat. Mysigt det med!=) Det blev i alla fall en bra dag, trots vädret! (Fast nästa gång jag åker till en djurpark ska det fan vara sol och uppehåll...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0